גפני: "הוא כבר הלך עם השמאל, שידאג קודם כל לעצמו"

נתי קאליש 1 Comment on גפני: "הוא כבר הלך עם השמאל, שידאג קודם כל לעצמו"

לאחר שדרעי "התחייב" שיהדות התורה תלך רק עם הימין, גפני תוקף בחריפות בריאיון לאחד מכלי התקשורת את "ההתנשאות" כלשונו של דרעי, וקורא לו "לא לגרום נזקים לגוש הימין" | וגם, האם יש סיכוי שג' וש"ס ירוצו יחד?

גפני ודרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי התחייב אתמול בכנס קטיף לאחריות לאומית, כי יהדות התורה תלך רק לממשלה בראשות נתניהו, יו"ר יהדות התורה משה גפני תוקף את "ההתנשאות" כלשונו, בריאיון ברשת ב'.

בריאיון אמר גפני "אני מדבר עם כולם, אבל אנחנו הולכים רק עם הימין ועם נתניהו שעומד בראש גוש הימין. נקודה. אם דרעי אחראי עלינו שנלך עם גוש הימין, אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח לליברמן, כדאי שידאג קודם לעצמו שלא ילך עם השמאל כמו שכבר פעם עשה".

על האפשרות לחיבור יהדות התורה וש"ס אמר גפני: "דרעי בזמנו לא הסכים, עכשיו זה לא על הפרק. יש לנו למעלה מ-50% נציגים מזרחים ברשויות המקומיות. בזמנו הרב שך אמר לא להכניס לרשימה נציג כדי לא לפגוע בש"ס. שמרנו על סטטוס קוו שהולכים יחד, אבל לא פוגעים אחד בשני".

בנוסף, גפני תקף גם את חברת הכנסת מירי רגב, ואמר: "לא יודע על איזה קשקושים היא מדברת, היא באמת מורידה קולות לימין. בשונה מהם (דרעי ורגב) שמדברים כאילו יביאו קולות חדשים בזמן שאת עצמך לא הבאת בעבר, אני את עצמי הבאתי תמיד לגוש הימין".

אמש, שוחחו הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", והסבירו מה גפני מרוויח מאי ההיצמדות המוחלטת לנתניהו, ומה גרם לדרעי "לקחת אחריות" על יהדות התורה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גפני מבייש את עצמו, אין לו טיפת כבוד עצמי!!!